Snel weer aan het werk

met de MijnWerk app

De digitale oplossing voor gemeentelijke uitkeringsinstanties, werkgeverssteunpunten, UWV en uitkeringsgerechtigden

MijnWerk-app

Mijn Werk is een praktische app ontwikkeld voor mensen met een bijstandsuitkering met vacatures, nieuws en contactgegevens. Hierdoor kan de werkzoekende gemakkelijk geschikte vacatures vinden en bij interesse dit direct kenbaar maken. Tevens kan de werkzoekende direct communiceren met zijn/haar consulent die alle noodzakelijke gegevens in de portal beschikbaar heeft.

Gemeentelijke uitkeringsinstanties kunnen via de portal de vacatures inleggen en beheren evenals het verwerken van reacties op de vacatures.

Voordelen

  • Snel en gemakkelijk zoeken van geschikte vacatures door uitkeringsgerechtigde
  • Bij match met een geschikte vacature kan dit met één druk op de knop bij de klantmanager kenbaar gemaakt worden
  • Alle belangrijke gegevens zoals uitbetaaldata en bijeenkomsten altijd bij de hand
  • Korte communicatielijnen tussen client en klantmanager
  • Eenvoudig beheer van vacatures en mailingen door klantmanager met het CMS portal
  • Up-to-date vacaturelijsten beschikbaar door koppeling met WSP of UWV

MijnWerk biedt

  • Overzicht van beschikbare vacatures en favorietenlijst
  • Informatie over bijeenkomsten zoals inloopspreekuren
  • Automatisch persoonlijk agendabeheer voor bijeenkomsten
  • Informatie over klant-teams
  • Berichten-inbox
  • Overzicht met uitbetaal-data van uitkering
  • Online portaal voor klantmanager voor beheer van:?vacatures, verzoeken van klanten, bijeenkomsten en nieuwsberichten, mailing vacatures voor niet-app gebruikers
  • Contact- en bezoekersinformatie van instantie
  • FAQ voor app gebruikers